loading...
سفینه
مهدی پورنصیری بازدید : 42 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

من خودم بازی کردم و الآن هم دارم بازی میکنم شاید بعد از تراوین کسانی که نمیتونن دست از بازی بکشن بهتره بدون استفاده از فیلتر شکن برن و بازی کنن بازی عصر پادشاهان حتماً میتونه مثل تراوین جذاب باشه اگه بخوایم میتونیم این بازی رو بهتر از بازی تراوین و ایکاریم کنیم.

فکر کنم تنها بازی هستش که بدون وارد کردن ایمیل هم میشه بازی کرد

تو تبلیغات اوردم بنر گذاشتم حتماً ثبت نام کنید دوست نداشتید حذف کنید.البته شاید بعضی ها فکر کنن که واسه خودم نوشتم تا با ثبت نامتون بهم سکه بدن ولی اینطور نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تنها برای خوشحالی شما ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 471
  • بازدید کلی : 12,667
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم
    ویکیواخبار

    گوگل پلاس

    پیج رنک